fredag 9 oktober 2009

Det sista!

Detta är nog det sista jag skriver till vi landar i Sverige...om 45 min kommer taxin för att ta oss till Hanois flygplats och där väntar en ca. två timmars färd med Air France till Bangkok och sedan ska vi bara ta oss genom flygplatsen...hämta ut väskorna och sedan checka in i Bangkok för en dryg 10 timmmars resa till Sverige och Stockholm och även om det känns tråkigt att lämna Vietnam känns det skönt att slippa Bangkok och ska bli trevligt att träffa nära och kära...längtar dock inte till vädret och speciellt då jag inte har ngn lämplig jacka...enbart en jeansjacka men jag ska väl överleva det också!!

I övrigt så hälsar vi båda till familjen Lundberg och tackar för alla inlägg och vi ska absolut flyga lugnt och försiktigt...det är i alla fall min intention!!

För min egen del så gläds jag åt alla kommentarer under denna resa och hoppas att dom inte helt upphör bara för att jag landar i Sverige och tillbaka till den "tråkiga" vardagen utan att det ev kan komma ngt livstecken även efter resan!!

En stor kram till alla läsare och hoppas ni får en trevlig helg...själv hoppas jag kunna se matchen mellan Sverige och Danmark i fotboll men får se vad Netti har för planer :)

1 kommentar:

Farmora sa...

Ok, då får jag väl önska er välkommen tillbaka till Sverige. Vi ses inte än på ett tag. Vi har ju minst tre veckor kvar innan vi är hemma. Hoppas Sverige vinner skall hålla tummarna.