onsdag 14 oktober 2009

Första dagen på kontoret efter semestern!!

Så var det första dagen gjord....kan inte säga att det har varit en kanondag...kul att träffa arbetskamraterna men känns inte kul att börja jobba igen men man får ge sig själv några dagar så ska det väl lösa sig :) ...har idag varit och gjort ett pulstest och samtildigt fick jag veta hur mycket muskler, vatten och fett min kropp består av...mmm...som väntat...ingen rolig syn ;) ...näää det var väl inte allra värst men jag får nog öka min konditionsträning lite både för att åka pulsen och för att minska fett mängden...så om 8 veckor då vi har en ny mätning ska det vara en klar förbättring....det känns faktiskt kul att jobba mot ett mål så därför gick jag på ett bodypump pass i em tillsammans med mina kollegor :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Och..... kondition.... fett .... vatten :-) huvudsaken att man mår bra :-) och kan äta gott emellanåt... Kul att du längtade tillbaka till jobbet, välkommen till vardagen, kram kram Å