lördag 24 oktober 2009

På landet...

Jag skulle verkligen kunna bo ute på landet med hästar och hundar...det är så mysigt :) ....snacka om att kunna vara sig själv eller vara som man är när man är nyuppstigen....jag och Theresa var på fm på Ica butiken som finns här på landet och när jag klev ur bilen och tittade in i rutan och såg nin frisyr så ...wow...hade inte tänkt på att jag inte gjort ngt åt håret sedan jag klev upp...så rufsade snabbt till håret och tänkte...här känner ju ingen igen mig i alla fall ;) ...när jag kom in såg jag att jag var riktigt stylad ...jag menar efter en veckan och ingen dusch så skulle jag fortgarande inte bli portad...helt underbart skönt att få ha det sådär ibland...att inte behöva bry sig om man fixat håret eller ej...me like :)

3 kommentarer:

Cajsa sa...

Vet inte riktigt hur det där känns.... Själv är jag snygg och fixad mest hele tia ;-)

Farmora sa...

Tänk så lättsamt så har jag det jämt....men så ser man ju ut därefter

Jenny sa...

Hahaha ;)