torsdag 15 oktober 2009

Vuxenpoäng :)

Idag har jag skramlat ihop lite vuxenpoäng...har varit och storhandlat på nyöppnade Maxi med Linda...var en riktigt trevlit butik och jag tror att jag faktiskt kom hem med lite mat så det känns kanon...för storhandling hör inte till vanligheterna...har hänt två ggr i år och båda gångerna har jag följt med Linda...jag har turen att ha snälla vänner som tänker på mig ibland :)....i övrigt har jag nog inte lyckats skrapa ihop nga poäng...skulle vara att jag var tvungen att fixa lunch till imorgon när jag kom hem vid 21.30 ....dagen har i övrigt inte innehållit nga skrällar utan det har flutit på som jag trodde...i ett lugnt och stilla tempo...man ska inte chocka kroppen så här efter lång semester så därför skyndar jag långsamt men imorgon måste jag speeda upp tempot för jag har ruggit mycket nu så nu är det dags för huvudet att börja fatta att det är jobb som gäller...blir mycket jobb framöver så därför börjar jag med att jobba i helgen så att jag kanske hinner ikapp lite och nästa vecka blir det övertid så nu är verkligen semestern över :(

Inga kommentarer: