måndag 5 oktober 2009

Stormen..

Vi har inte fatt ngn information som tyder pa storm...det sista som vi horde vilket var denna morgon var att Stormen skulle ga in over sodra Vietnam for har ar det kanonvader sa att allt ar lugnt!!

I ovrigt sa ar ju vadret kanon...har legat pa beachen idag och haller kanske pa att fa a little tan men det ar nog ytterst lite tror jag men far val se nar vi kommer hem om man har ngn branna :)

Nu ska vi ga och traffa tva personer fran tyskland som vi traffade pa Halong turen...ska bli trevligt och en liten frukostdate imorgon innan dom aker :)

Har for forsta gangen idag kant mig lite rastlos...men ingen hemlangtan bara rastlos...men jag hoppas att det bara var en kanning och inget som kommer att upprepa sig...har idag lyckats lasa fardigt min bok pa 700 sidor...kanns kanon for det har inte varit mycket lasande..var en kanonbok (ngt for dig mamma)!!

2 kommentarer:

Farmora sa...

Jag blir verkligen förvånad att du har blivet så lugn så att du har läst en bok på 700 sidor. Jag minns då du var liten då var en bok på 10 sidor väldigt mycket. Inget sitta still där inte.....men man förändras hela livet och det är ju bra.

Unknown sa...

Yes...och vilken tur att vi kan forandras...har nog snart last ut min nasta bok!!