måndag 26 oktober 2009

Libera....fortsättning följer ;)

Har ju tidigare berättat om mina svårigheter att välja...två saker är en sak för mycket...tänkte bjuda på en fortsättning ;) ...har ju frusit sedan jag kom hem från min resa och har ju inte ngn riktigt varm vinterjacka så i lördags åkte jag och Netti in till Norrtälje och Intersport...hittade direkt en jacka...supersnygg men den var vit och var tyvärr slut på den svarta men å andra sidan var den vita sååå snygg men är ju inte direkt praktisk men eftersom jag är våg och i övrigt inte känd för att shoppa så sånt där kan ta tid ;) köpte i alla fall den vita och tänkte att...springer jag på en svart så provar jag den och vet ni vad...i Uppsala fanns det en svart men eftersom jag naturligtvis inte kan bestämma mig på stående fot så köpte jag den svarta också så får jag tid på mig att bestämma om jag ska ta den svarta eller den vita...lutar åt den vita för den är såå snygg :)

Inga kommentarer: