tisdag 27 oktober 2009

Puls

Som jag berättat tidigare så gjorde jag ett pulstest förra veckan
vilket visade att jag hade ok återhämtning...inte super men helt
ok...med tanke på att jag inte tränat på flera veckor får man vara
nöjd....så idag körde jag easyline ett 25 minuters pass som är
otroligt pulshöjande cirkelträning...man kör maskiner blandat med
upphopp och step på bräda och lite vila efter 16 stationer...och
sedan ett varv till...låter inte så jobbigt men om man tar i eller
kör i hög hastighet så blir man rejält slut på ...kändes inte som
min tidigare pulsåterhämtning var närvarande över huvud
taget...fick sätta mig två ggr innan jag kunde gå till
omklädningsrummet...skratt...helt otroligt dålig återhämtning men
det positiva är att den kan bara bli bättre :)

Från Jenny Moberg

3 kommentarer:

Farmora sa...

go girl. Kan bara bli bättre. Min puls är för tillfället hög efter att ha städat bobilen. Beror dock inte på att jag har tagit i utan att jag tycker att det är så tråkigt så det blir "stressande"

Unknown sa...

Ja ..städa är ju aldrig en höjdare!!

Sandra sa...

Hej hopp

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Sandra