onsdag 15 april 2009

Bortskämd :)

Känns som att jag varit bortskämd under mina lediga dagar, både när det gäller mat men även vädret ....vilket kanonväder det varit med tanke på att det såg ut att bli dåligt väder mer eller mindre hela påsken....så jag känner mig riktigt bortskämd och tacksam över att solen varit framme mer eller mindre hela tiden :) När det gäller maten så är jag alltid tacksam och glad över att få all den goda mat som jag får när jag är hemma....mamma lagar nog alltid den mat jag önskar och jag önskar ngt...förstår ni hur bra jag har det :) ....idag önskade jag raspeballe och det fick jag :) så jag väntar med glädje på att få äta ...så tack tack tack mamma för att du finns och är så snäll :)

1 kommentar:

Karin sa...

O, vilka rosor du strör över mig. Jag tackar allra ödmjukast.
Kram