söndag 12 april 2009

Skottat snö!!

Idag har jag och B-O varit ute i stort sett hela dagen...gick ut vid 10.00 och gick in klockan 17.40.....vi har skottat mer eller mindre hela dagen :) ....vi har skottat av alla flottarna, tre stycken och hela denlånga bryggan, som är ca. 20 meter och den andra bryggan som är både stor och rund och hackat bort all is....har slitit hela dagen och jag har redan ont i båda armarna men det har varit kanon att vara ute i solen hela dagen och när vi skottade av sista bryggan gjorde vi det med en öl som hjälp och sedan avslutade vi em med att sitta på altanen och dricka ett välförtjänt glas vin respektive öl :) ....nu är vi ganska nyätna och jag känner mig trött på ett skönt sätt...kommer nog somna som ett barn ikväll :)....får se vad som händer nu...mamma är sugen på att åka och hälsa på mina mostrar och morbror och alla kusiner som är hemma i mammas hemby, Avaträsk...nu är det ngn som ler åt namnet och tycker att det låter lite kul :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

:)

Karin sa...

Vill bara påminna om att idag vann mor kortspelet......Så nu är jag tillbaka på tronen:)(chuckle)