torsdag 16 april 2009

Utpumpad ;)

Idag hade jag mitt första träningspass med min PT och vilken pass....snacka om att vara helt utpumpad....var super jobbigt, känns som att jag aldrig tränat utan att detta var första ggn i mitt liv och efteråt så mådde jag riktigt illa och min kropp vibrerade och ändå tog vi det lugnt eftersom det var första ggn ;) ....det har nog aldrig tagit så lång tid att gå från campusområdet som idag trots att det är utför...flåsade som om jag gått upp för Mount Everest och då hade jag bara lyckats ta mig ner till biblioteket och där var det trappor...ajajaj...kunde inte böja på knäna...var två stolpar som gick utför trappen....det är första ggn som pensionärerna har susat förbi med sina "mopeder" (rullatorer)....jag ljuger inte om det tog 25 minuter och som i vanliga fall endast tar 10 min och nu sitter jag är med ömma lår och väntar inte på morgondagen...vilken träningsvärk...även om jag tycker det är skönt så tror jag att det blir lite väl saftig smärta men jag hoppas på det bästa! Trots den hårda träningen och kommande träningsvärk var det värt det...känns jättebra att vara igång och jag har en förhoppning om att det ska kännas bättre för varje ggn och att jag inte ska känna som att jag aldrig tränat förut...jag har ju ändå 9 ggr kvar ;)(som redan är betalda)

Inga kommentarer: