söndag 19 april 2009

Söndagsnöje!!

Idag har jag varit med Linda och barnen och hälsat på mina barnens mormor och morfar och mina före detta svärföräldrar....kändes bra att få åka ut till "ensamheten" i skogen där dom bor :) och få umågs och ha trevligt...gillar dom skarpt :) ....samtidigt fick jag möjlighet att umgås med Linda och Andreas barn...jag och tvillingarna Isak och Jakob var ute och lekte, kastade snöbollar, grävde i snön och sprakade boll...lilla Meja fick vara inne då hon snabbt blötte ner sig....jag gillar verkligen dom barnen...så gulliga och lättsamma och roliga att vara med men allt det är blir dom ju inte på egen hand....utan där har ju föräldrarna lyckats bra :) ....ser fram mot att få åka dit ut igen...trivs att vara i "ensamheten", känner mig som hemma där på ngt vis och så är det lugnt och skönt och trevlig vy över sjön :) ...så jag tackar Linda och barnen för att jag fick följa med och för en trevlig dag!!

Inga kommentarer: