fredag 17 april 2009

Dagen efter....

Hur tycker jag det går? så här dagen efter mitt värsta träningspass...jaa...det känns att jag har muskler eller att det finns muskler som måste tränas ;) ....jag gruvar mig för att gå på toa eller för att sätta mig överhuvudtaget, att gå utför trappor osv...känns nästan som att jag ska vila mig iform :) ....så vad har hänt i övrigt idag...jaa, det har varit en bra jobbardag...har uppfyllt både det långa och korta målet på de obligatoriska omprövningsbesluten :) ...så på uppmaningen från chefsansvarige så firar jag det med ett glas vin :) och samtidigt skålar jag för Robert som fyller år idag och säger hurra hurra hurra hurra och hoppas på att han haft en bra dag med många presenter eller vad man får när man är 30 + och att han får en kanonkväll med familjen :) ...själv ska jag fortsätta att njuta av allt det goda!!

Inga kommentarer: