måndag 27 april 2009

Tacksam och glad :)

Idag har varit en bra dag, trots att jag började morgonen med att köra 2½ timma från Åsele....jag var och fikade med Sandra och Ottilia, var så kul att träffa dem, är verkligen längesedan...alldeles för länge men desto roligare när man träffs...Ottilia hade verkligen blivit stora tjejen, sprang för fullt och var glad och nöjd...hon är verkligen super söt den lilla ängeln :) .....känner att jag måste bli bättre att ta kontakt med mina vänner eller att se till att träffas oftare speciellt då de små liven växer så fort, man hinner ju inte riktigt med :) ....hade glömt kameran...synd :( men har jag tur så kanske jag kan få till på Ottilia på onsdag då skulle Robert och Ottilia komma på jobbet och fika ...Robert skulle bjuda på fika då han slutar...tråkigt att han slutar men jag förstår honom, man vill gå vidare och göra nya saker och utvecklas men det blir trevligt med fika och då ska jag komma ihåg kameran :)...jag är glad och tacksam för sådana trevliga dagar som idag, när man får träffa vänner för jag är verkligen tacksam över mina vänner även om jag emellanåt är dålig på att visa min tacksamhet. Är även glad för att jag lyckats hänga upp min tavla eller ramen som jag målade för längesedan och med ett trevligt tyg och sedan har jag hängt upp mina gardiner som mamma hjälpt mig att sy i helgen...blev superbra och jag har även målat lite på bordsbenen så jag känner mig nöjd, glad och tacksam för denna dag!!

Inga kommentarer: