måndag 6 april 2009

En fundering?

Har funderat på vem jag egentligen skriver för när jag bloggar då jag många ggr inte vet vad jag ska skriva eller om det är ngn som överhuvudtaget läser....har tänkt att du lägger jag ner det här men så har man någon dag då det känns lättare att skriva och sedan finns det dagar då det absolut inte kommer en enda tanke....så min fundering, om vem jag skriver för har jag inte riktigt kommit fram till, är det för min skull, det kanske ska vara det men jag vet inte eller är det för att det ev finns någon som är intresserad av vad jag skriver...vet inte men i väntan på svaret så fortsätter jag blogga när andan faller på!!

1 kommentar:

Du vet vem sa...

Ge inte upp, det är intressant läsning. Du tillhör en bland dem jag går in och kollar varje dag. Vi kanske är dåliga på att kommentera dina inlägg, vilket är tråkigt. Så därför får du...en award hämta den i mailen och lägg in den i bloggen.