fredag 24 april 2009

Tankar och funderingar

Jag kan inte klaga över hur allt är nu för tiden...jag menar är det något jag saknar eller tycker är fel beror det på mig själv men ibland så vill man bara få klaga lite eller fundera lite....man skulle ju kunna tycka att jag skulle vara nöjd med livet vilket jag är men det är ngt som saknas och då pratar jag inte om ngn partner utan ngt annat och visst är det så att jag ngn aning om vad det kan vara men inte hela sanningen...utan det är flera saker som påverkar och när man gjort allt man kan för att förändra det och det inte händer ngt då är det bra tråkigt och det jag kan sakna i allt detta är att få säga det till ngn och då tänker nga...men hallå det är bara att ringa eller att säga men det har hänt så mycket i mitt liv så det har förändrats och förmodligen har jag mig själv att skylla...kan gärna inte ta ut det på ngn annan och jag är inte ute för att "köpa" bundsförvanter, jag bara tänker, funderar...allt det där som min blogg handlar om!

Inga kommentarer: