måndag 15 juni 2009

Knepig dag!!

Tillbaka till verkligenheten efter 1½ veckas ledighet och det kändes väl inte allt för kul....har känts som jag skulle kvävas hela dagen :( ...kunde inte konsentrera mig på jobbet idag så därför bestämde jag mig för att gå och träna då jag var tvungen att ställa in eftermiddagspasset pga golftävling.....efter träningen kändes det bättre men jag var fortfarande stressad/okoncentrerad. Efter lunch ringde dom från ett av jobben jag sökt och ville att jag skulle komma på intervju om två veckor, vilket jag tackade ja till...känns bra för "egot" ....sedan ringde dom från Karlstad kommun och sa att jag var en av två kandidater till jobbet som kommunjurist....skulle bara göra ett personlighetstest och sedan skulle dom ringa upp imorgon och sedan skulle jag få veta hur det gått....samtidigt har jag pratat med chefen och jag skulle få andra arbetsuppgifter om jag ville....för att de vill ha mig kvar :) .....känns som att man är som en åsna mellan två hötappar eller som att man inte vet om man ska stå på höger eller vänster ben men samtidigt är jag superstolt och det känns kanon att ens nuvarande chef vill ha kvar en och att man samtidigt har chans på två nya jobb...kan som inte bli bättre just nu men det är f....n inte enkelt!!!


Som jag skrev tidigare har jag spelat golftävling tillsammans med mina kollegor och mitt lag vann pga av att jag ensam gjorde en eagle...yeahh...kändes skönt...och jaa....jag är tävlingsmänniska ;) ....nu är det en del som funderar....jaha...vad är en eagle??...helt enkelt skit bra spelat :) ....ler...det är när man spelar två under banans par, dvs bollen ska i på fem för att man ska gå på banans par men jag satte bollen på tre slag :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Grattis till en bra golfrunda. Och lycka till idag när dom ringer om jobbet. Uppdatare gärna när du vet nåt!!