söndag 21 juni 2009

Så är midsommar gjord :)

Den här helgen har gått fort trots att jag inte gjort ngt, enbart tagit det super lugnt :) ....var endast ut en kort sväng på fredag kväll....blev bjuden på glass och varma hjortron ....mums....och så drack jag lite vin men förutom den trippen så var jag och tränade tidigare på kvällen för att kvickna till, var super seg hela fredagen....lördagen tillbringade jag inne hela dagen faktiskt...var super skönt....har verkligen återhämtat krafterna i helgen.....idag så ringde mamma och väckte mig och sa att dom var i Sveg och ville ha lunch när de passerade Östersund...så det var att snabbt hoppa upp ur sängen och diska och fixa käk :) ....dom har varit hos min bror och hälsat på i nga dagar och idag var det dax att åka hem så dom hade stigit upp vid 04.00 och börjat åka för att vara hemma i god tid innan morgondagens arbete...så när dom hade åkt så tog jag en promenad till Mjälle och en kollegas stuga och satt där och solade i tre timmar, har fått låna nyckeln för att kunna gå dit och sola eller bara för miljöombytet och det var super härligt :) ...gör jag gärna om!! ......sedan var det hem och äta lite för att sedan åka och träna.....underbart härligt :)

Imorgon kommer Hanna och Arvid och hälsar på i stan så då blir det lunch och kanske en vända på stan...ska bli jätte kul att träffas :) ....händer ju inte så ofta!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som en lugn och skön helg. Mysigt att få träffa lille Arvid imorgon.

Kram Sandra