söndag 14 juni 2009

Tillbaka till verkligenheten..

Så var man hemma igen efter 1½ veckas ledigt...känns verkligen inte som att jag varit borta så länge...men det har ju gått bort en del dagar pga resa och sjukdom....så nu är det bara att ställa klockan igen och upp och jobba...nice eller inte...den som lever får se men det känns skönt med en 4 dagars vecka :)

Trots nga dagar bortfall pga sjukdom har jag haft kanondagar...är alltid lika kul att träffa Jens, Cajsa och barnen...man umgås mer när vi inte ses så ofta :) ...känns skönt att det bara är 4 veckor tills vi träffs igen...då är det dags för en veckas ledigt igen...en av mina få veckor ledigt i sommar :)

Känns som att jag börjar baklänges när jag skriver men så får det bli...igår kväll hade Jens och Cajsa bjudit hem järngänget ....Cajsas simmarpolare med respektive....super trevliga och roliga människor och förutom dom så kom min vän Björn :) ...Det var en kanonrolig kväll och ganska lång....siste man Erik gick hem strax efter 02.30 efter att ha svept ett jätteglas med vin...tävlandes mot mig som drack nga klunkar redbull dricka...han skulle inte gå hem om han inte fick tävla en sista ggn så han drack vin och jag dricka och han vann ;) ....jag var inte direkt på hugget den tiden :) ....så jag släckte lampan 03.00 och klockan 07.00 var det till att kliva upp och vara faster en sista morgon...för då var Benjamin less på att leka i sovrummet :) men efter nga koppar kaffe var jag vaken...en timme senare vaknade Filip och då var karusellen igång :) ...efter nio behagde resten av gänget att kliva upp...var så dags då ;) ...vi kom i väg efter tio så vi var hemma tidigt i em...kändes skönt med nga timmar hemma innan det är dags att knoppa vilket blir snart :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som du haft en bra ledighet i Karlstad. Skönt för dig med 4-dagars vecka! Kram S!