tisdag 23 juni 2009

Nice..

Så har jag äntligen lyckats gå och tappa blod med tanke på att jag är en månad sen så var det helt klart dags....vad då en månad sen? ...ja, vissa har för lite järn i blodet och andra har för mycket och för den som har för mycket så är tappning ett måste : ( men det ok bara man kommer sig iväg och det passar med jobbet, är ju ingen stor insats men och samtidigt är det kanske ngn annan som blir hjälpt :)

Efter jobbet så gick jag för att träna...skulle springa först men det var tungt idag så det blev bara uppvärmning och styrketräning och sedan hem och äta och sedan så promenerade jag och Linda uppför Gustavsbergs backen och sedan runt eljusspåret och avslutade med en latte på Tages :) ....kändes riktigt nice och var jätte trevligt :) så det blir fler promenader i slalombacken...bra träning :)

1 kommentar:

Karin sa...

Godmorgon!
Härligt väder idag. Alice och jag får nog ta en promenad, dock inte uppför slalombacken, nej tack! Är hundvakt...