måndag 22 juni 2009

Ny arbetsvecka...

Så var det en ny vecka....med tanke på hur förra veckan var så kunde denna dag inte bli sämre och det blev den inte.....förra veckan var nog jobbig för allt som pågick kring jobbet...för det känns mycket bättre nu och nu vet jag att jag har alla möjligheter att få jobb speciellt om jag söker ngt inom mitt område :) så jag känner tillit till att mitt jobb dyker upp :) ...ska ju som sagt på en ny intervju nästa vecka....så tillbaka till dagen...den har bara sprungit iväg men det beror nog mycket på att vi fick besök av Hanna och Arvid....så supersöt liten kille, jätte charmig....så fm bara sprang iväg och lång lunch på det, var och köpte lite nya träningskläder.....em försvann också och det berodde nog på att det var många som behövde hjälp och då går tiden snabbare :) ....sedan hem snabbt och äta lite lätt och sedan en lång promenad på nästan 2 timmar...nice....så nu njuter jag bara av att vara hemma!!

Inga kommentarer: