onsdag 10 juni 2009

Shopping!!

Idag har jag gjort ett försök till shopping, fick med mig ett par jeans och två tröjor men tiden var knapp då jag skulle hämta kottarna på dagis så jag provade jeansen men fick lämnade dem så att de kunde sy upp dem så det var till att hämta grabbarna och tillbaka för att hämta jeansen och då passade jag på att ta med mig ett par gamla så fick jag 100 kr i rabatt....är det inte lovely så säg :) ....grabbarna fick åka ngn bil som fanns där och äta lite korv då de inte hunnit äta ngn mellis och sedan tillbaka hem och leka lite för att sedan fixa mat osv...nu väntar jag på att det ska bli uppehåll så jag kan ta en promenad...har småregnat hela dagen så det har inte känts så lockande att gå ut men å andra sidan har det inte funnits så mycket tid för det då jag lämnade barnen vid 09.30 och Ulrika från jobbet ringde och ville höra hur intervjun gått och diverse saker, sedan ringde Jens och direkt efter det mamma och tiden går så fort...plus att det tar tid att köra ut till Bergvik där dom har en galleria utan att behöva åka in till stan.

Inga kommentarer: