måndag 29 juni 2009

Underbar helg!!

Har verkligen haft en kanon helg...det har känts lång och jag känner mig utvilad och nöjd...Lördagen började med en kopp kaffe ute i solen med kvittrande fåglar...det bästa på hela dagen...solen, kaffet och lugnet :) ...sedan var det lite golf och en långpromenad i solen, en liten resa till mamma och B-O stuga, ligger helt underbart :) ....på em började jag läsa en helt fantastisk bok (pilgrimsresan med Paulo Coelho) kan rekomenderas och kvällen avslutades med middag på flotten med sol och lätt vind och härligt läsning :) ....gårdagen cyklade jag och pappa ca. 3,5 mil....med skön motvind halva vägen ;) ....så när vi kom hem var jag nöjd och glad över turen....var sedan och handlade så att mamma kunde göra god rabarbersoppa som jag fick ta med mig hem....supergott...så tack mamma för fantastisk soppa och i övrigt kanon god mat hela helgen :) ....även gårdagen avslutades med middag på flotten :) ....så på hemvägen läste jag färdigt boken och nu har jag börjat lästa Coelhos andra bok (alkemisten) ....jag hoppas att den är lika bra, ska köpa hand övriga böcker också men då tror jag att jag ska beställa dem på engelska så att jag får hålla den vid liv :)

Inga kommentarer: