måndag 1 juni 2009

Träningsmåndag!

Som jag skrev igår så började morgonen med träning med PT....slet som ett djur och helt färdig efteråt men supernöjd över prestationen och för att bättra på träningssuget så promenerade jag och Kristina till fristilen och tränade ett pass ikväll....kämpade med håll hela passet men faan vad skönt det känns att ha tränat två ggr idag och att det känns som att jag är på gång......nästa vecka i Karlstad tänkte jag att jag skulle gå på ett gym och fråga om dom har en provträningsvecka, då jag är på väg att flytta till Karlstad ;) ...smart va?? ....känner mig nöjd över den tanken och då kan jag klämma in lite träning också :).....nu är jag kommit igång så bra!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det verkligen håll du hade:)

You know me!

Unknown sa...

Ja...det var faktiskt håll ;) ...kanske lite koll också :)