tisdag 2 juni 2009

Utbildningsdag!!

Idag har jag haft en utbildningsdag för de som ska jobba i sommar plus nga på jobbet som ska jobba med taxering senare! Då det varit fullt upp den förra veckan och denna så har jag inte haft möjlighet att förbereda mig så jag fick helt enkelt gå på kunskap, rutin och erfarenhet och det verkade som att det gick hem :) eventuella klagomål skulle dom lämna till chefen ;) ...nää...jag tror att dom var nöjd med dagen och jag var nöjd med min prestation trots dåligt förberedd!

Är även nöjd med att jag sprang på löpbandet efter jobbet idag, trots tunga ben...känns så skönt att känna viljan att träna :) ....får tacka min PT för det och mig själv för att jag tog det initiativet!!

Ikväll blir det att packa för att ta med sig det på jobbet redan imorgon då det inte går ngn buss före 06.00 då tåget går så det blir att knata med väskorna från jobbet till tågstationen vid 05.30 på torsdag...skönt men det är det ju värt med tanke på torsdag kvällens händelser....Bruce Springsteen...yeah....äntligen!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas de blir en bra konsert!!

Kram Sandra!