tisdag 16 juni 2009

Nära...

Idag ringde kvinnan som var med på intervjun för att berätta hur testet gick och hon verkade nöjd....hon hade ryst när hon såg testet då det stämde väl överens med vad hon och de andra kände om mig som person ....kändes kul....då är ens självbild väl överenstämmande med hur andra ser på en :) ....ja...det gäller ju inte hur alla ser på en naturligtvis men åtminstonde stämmer det jag säger om mig själv på gott och ont.....jag tror och hoppas att jag får veta om jag fått jobbet på torsdag och då väntar en lång helg men att känna och fundera ....eller så kommer svaret naturligt :) ...känner mig stolt!!


I övrigt så har det inte hänt så mycket....sprang och cyklade efter jobbet och sedan cyklade jag till fristilen och körde en yogapass ikväll...var superskönt....min mål med yogan ikväll var att vara här och nu och det lyckades jag med :)

Imorgon är det till att vara tidigt på jobbet då jag har att läsa 8 rättsfall innan 08.45 då jag ska iväg och träna med Stina och sedan är det en heldag i videokonferens och diskutera rättsfallen och dess konsekvenser!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag som trodde du skulle få svar idag... vi får vänta och sedå...