torsdag 18 juni 2009

Nu är väntan över...

Jag föll på mållinjen...dom valde den andra kandidaten.....han/hon hade ngn fler kurs än mig inom de område som de sökte....han som ringde var uppriktigt ledsen över att måsta säga tyvärr och han sa flera ggr hur jämna vi var och att de fått göra en microskåpisk bedömning och då var det kurserna som skillde och att om de sökte fler jurister så ville han att jag skulle söka tjänsten. Måste säga att jag blev lättad när jag inte fick jobbet....har varit så trött hela dagen och efter samtalet så piggnade jag till en stund :) ....det känns skönt att inte behöva fatta beslut ang detta jobb och kanske ett felaktigt då det aldrig känts riktigt bra men att jag ändå tänkt att det är kanske en chans jag inte kan missa....har verkligen varit två jobbiga men nyttiga veckor!!

Känner mig stolt och glad över hur långt jag kom även om jag föll på slutet men det känns inte så viktigt....det innebär ändå att jag har goda chanser på andra jobb...har ju faktiskt en intervju i Karlstad om två veckor så det kanske är det jobb som jag ska ha ;) ....för er som känner mig vet ju att jag tror på att det som är tänkt är tänkt så vad det än blir så blir det bra!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Som jag skrev, tråkigt att de inte gick hela vägen. Men du får ladda för nästa intervju:)