fredag 29 maj 2009

Dagens och morgondagens händelser!

Så var jag hemma i Åsele....har inget emot att åka hem men idag kändes det drygt att sätta sig på bussen i 3.5 timma men det är för den goda gärningens skull....pappa behöver hjälp och jag kan inte säga nej till honom eller mamma med tanke på allt som dom gjort för mig under alla år och fortfarande ställer upp på allt möjligt ....sedan så måste jag säga att resan hem gick riktigt bra...satt och läste hela vägen ...utan att bli illamående :)

Dagen i övrigt har varit blandad...tycker att det är ganska tråkigt på jobbet men det är tur att man har trevliga arbetskamrater...lånade ut min lilla tv till en ny kollega idag...känns bra att kunna hjälpa med ngt....sedan fick jag sms av Sandra som var på stan så då fick jag möjlighet att träffa henne och Ottilia en stund...kul...Ottilia är så söt och härlig att busa med :)

Imorgon ska jag åka till pappa på morgonen och försöka göra det mesta av det han behöver hjälp med för att sedan kunna vara i solen för jag hoppas på den :) ...på kvällen blir det 50 års fest...pappas kusin fyller år och han har bjudit massor med människor så det blir jätte trevligt speciellt om det blir bra väder...blir trevligt med lite festligheter :)

Inga kommentarer: