tisdag 19 maj 2009

Kiruna here I come...

Så var det dags för härligt långledig och en härlig bilresa till Kiruna...endast 60 mil från Åsele och härligt med skog, skog och skog....lite ironisk...japp :) vore det inte för att jag hälsar på en vän så skulle jag nog inte komma på tanken att åka norrut men som sagt då man hälsar på en vän så är det värt alla mil i världen och fjällvärlden har ju naturligtvis sin charm :) .....tror att vi kommer att få en fantastikst härlig och rolig helg...trots alla milen...ser jag fram mot resan :) ....men innan morgondagens hemresa ska jag träna mitt tredje pass denna vecka...ser verkligen fram mot det...är så kul att se fram mot att träna igen, att vara på väg tillbaka till ett liv med träning och glädje för träning :)....har verkligen min PT att tacka för det....att hon trodde på att jag kunde känna glädje igen för träning och ge mig positiv härlig energi :)

1 kommentar: