onsdag 13 maj 2009

"Träningsvärk"

Precis som igår började denna dag kanon...vilken fantastisk dag....mitt på dagen var jag dock lite kluven för då drog mina båda personligheter i mig....den ena var den glad och positiva och den andra var fy fan vad less jag är....så till slut visste jag inte vad jag var men den positiva glada vann ;) ....så den sidan drog iväg vin 17.00 för att träna och passet var helt ok...bålträning men efter passet blev jag dålig...mitt återkommande kramp i magen så jag fick sätta mig ner och åter hämta mig men det blev bara värre....så jag gick som en fällkniv och tänkte gå så hem men samtidigt kom min PT, som tydligen också hade ropat på mig men jag var i smärtkoma så jag var inte kontakt bar, och hon erbjöd sig att skjutsa hem mig....vilket var supergulligt :) skickar en super tack till henne för jag hade nog inte tagit mig hem själv!! Nu drygt två timmar senare har krampen inte lagt sig utan den håller ett jämt grepp...trots mina försök till lätt stretching men men det ska väl ge sig till slut men det blir nog bingen innan dess och hoppas på att jag somnar trots molande smärta och att det är helt borta imorgon...vill gärna känna superglädjen igen speciellt då det blir fest på fredag :)

Inga kommentarer: