fredag 8 maj 2009

Rik!!

Jag måste säga att jag är verkligen rik....inte på pengar eller saker utan människor som jag tycker om, uppskattar som bryr sig om mig....tänk att jag tidigare tyckte att jag saknade umgänge....så är verkligen inte fallet idag....har så många människor jag tycker om och uppskattar och som tydligen uppskattar mig :) ....blev hembjuden idag av en kollega på mat...och ett sådant erbjudande tackar man inte nej till...var verkligen super trevligt och jag uppskattar det verkligen....vid en inventering....inte kunde jag tänka mig att jag hade så många vänner i Östersund...wow säger jag bara och nya bekanta som jag känner kommer att bli fantastiska vänner :) ....ser fram mot en fortsättning. Jag har alltid haft dåligt samvetet för att jag inte gjort tillräckligt eller hört av mig tillräckligt till mina vänner men det är slut med det :) ....jag tänker sluta ha dåligt samvete....de som är mina vänner dom finns kvar vilket som för att dom tycker om mig för den jag är och är intresserad av att träffa mig och då blir det både bra och rätt när det än blir....så från och med nu slutar mitt dåliga samvete....så försvinner ngn av mina "vänner" på grund av det så kvittar det för jag har så många som vill vara min vän och som jag värdesätter :)

Inga kommentarer: