söndag 10 maj 2009

Helgens aktiviteter!

Igår var det dags för årets lördagsarbete....beredning av deklarationer...brukar vara helt ok men jag tycker att det var ganska långsamt igår men efter dagens slut så tycker jag att det ordnade upp sig...jag och Vivianne delade på en flaska vitt som hon hade med sig och sedan gick vi på brunkullan och drack öl i solen ....super trevligt :) ....kvällen slutade tidigt då jag var jätte trött så jag sov före 22.00 ....skönt men jag vaknade 02.35 och kunde inte sova vidare men jag passade på att ligga på spikmattan och nga timmar senare somnade jag ngn timme till och idag har jag grundmålat ovansidan på mitt bord och i em har jag målat ett varv med täckfärg...tror att det blir hyvsat...det får duga helt enkelt :) ....idag promenerade jag till Lungvik och fick mig en god latte och sallad...sedan promenerade vi en sväng i kvarteret då jag ville se var Helena flyttat och sedan hämtade vi en fotboll som Larry hade i bilen och jag fick latcha lite...var så kul men jobbigt...har verkligen ingen ork att hålla på men det var kul...träffade även träningsfacisten som tyckte att vi skulle köra lite hårdare på tisdag än vi gjorde förra veckan och jag som tyckte att förra veckan var så kul då jag nästan dansade tillbaka på jobbet...första ggn sedan jag började med PT:n som jag kunde gå normalt när jag gick därifrån :) ....när jag latchat färdigt och pratat klart så promenerade jag på jobbet och tränade 1 timma innan jag gick och handlade och bar hem två tunga kassar så idag har jag gjort rätt för mig....känns skönt och bra! Imorgon är det ny vecka med nya äventyr och pappa kommer förbi på väg hem från Karlstad och han har med sig två vita hyllor till mig : )

Inga kommentarer: