onsdag 6 maj 2009

Grattis Kristina :)

Idag fyller min vän Kristina år ....grattis grattis....så ikväll har jag varit på fika hos Kristina och Nils och träffat många trevlig människor....super trevligt och vilka härliga dialekter, klövsjömål :) ....i övrigt har vi haft storfika på jobbet....Maria och Erica kom till jobbet med deras små söta tillskott och vi överlämnade lite presenter ....jätte trevligt :) sedan fick jag skjuts till Lillänget, skulle lämna tillbaka en tröja och sedan promenerade jag i solen hem till Frösön och för er som inte vet var lillänget ligger i Östersund så kan man väl säga att det ligger åt totalt motsatt håll från Frösön och jag vet inte hur långt men det är ingen promenad jag gör varje dag ;) ....sedan var jag så ivrig på att promenera så att jag glömde cykeln på jobbet...så jag hoppas en står kvar :O

Inga kommentarer: