måndag 11 maj 2009

Rensning och röjning :)

I eftermiddag mellanlandade pappa hos mig innan han begav sig vidare hemåt efter vecka i Karlstad...han kom med mina hyllor som jag beställde när han var på IKEA. När han ändå var här så hjälpte han mig att flytta om lite och efter omflyttningen så blev köpmandisken över och då jag inte har ngn bil och pappa hade ganska fullt i sin bil så tänkte jag bära ned den till förrådet men där var det packat med saker så jag började att röja bland kartongerna och kasta massor av tomkartonger som jag tydligen sparat på i väntan på en flytt ;) så nu åkte dom och lite andra saker så nu är det så fint i förrådet och bänken ryms där nere, bara jag får ngn som kan hjälpa mig att bära ner den men det löser sig nog :) Sedan har jag målat sista varvet på bordsskivan så imorgon kan jag skruva ihop det och sedan ska jag bara försöka komma på hur jag ska ha det men jag tror att jag ska bjuda in min vän Camilla för det...hon är ju dekoratör och ska ju kunna sånt där :) ....nästa projekt blir att kasta blommor för att köpa nya :) ....det händer lite på hemmafronten...känns kul att röja bort och göra lite nytt :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Va duktig du är!! Ska komma och titta nåt!