måndag 4 maj 2009

Back on track!

Känns som att jag håller på att repa mig riktigt bra efter min sjukhelg...känns bra men jag får se hur bra det är efter morgondagens träningden fjärde i ordningen men jag kan tänka mig att det blir tungt som vanligt och dagens promenad kändes tung så det känns som att jag kanske får promenera med pensionärerna imorgon ;) Filip har också repat sig efter helgen besök på lassarettet så det känns bra, han måste dock ta medicin fyra ggr/dag men så länge han blir bättre så känns det kanon :) Pappa åkte till karlstad imorse så nu får kottarna leka med farfar och det är ju roligt om Filip orkar leka och prata utan att måste stanna upp för att andas och återämta sig och roligt för pappa att träffa Jens med familj är ju som långt mellan gångerna men sedan jul har vi faktiskt träffats nga ggr så vi har varit bortskämda men jag säger inte nej till det :)...om en månad är det min tur att åka ner men först ett stopp i S-holm och Bruce Springsteen :)

1 kommentar:

Karin sa...

Lycka till med träningen. Jag avundas dig inte.