onsdag 27 maj 2009

Trött

Kom i säng sent igår men var riktigt pigg imorse...började morgonen med att steka pannkakor då jag insåg att jag inte skulle vilja gå ut i regnet för att köpa mat, var ändå på jobbet före sju...kände mig riktigt hurtig :) ....förmiddagen var jag pigg och rask men efter lunch och speciellt efter fikat var det som att jag fått ett slag i huvudet...blev supertrött så jag gick hem tidigt och somnade när jag kom hem....helt otroligt trött men baksidan av sova är att man blir seg och får svårt att sova för natten :( men jag kunde inte göra på annat vis för jag var helt utslagen, kan kanske bero på att jag nästan aldrig sover mer än 6 timmar och i längden är det kanske lite för mig men det är svårt att lägga sig när man inte är trött men jag får helt enkelt hota mig själv med ngt så kanske jag kommer i säng ;)

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas du piggnat på dig, nu är det ju snart helg och dom har lovat upp mot 30 grader värme. Nice!!