söndag 17 maj 2009

Ingen höjdare!

Kan inte säga att helgen blev som jag tänkt det men det brukar ju kunna vara så när man varit ute och partat på fredag och man har lätt att bli superbakis....och ja...det var det som hände...har legat på spikmattan för lite;) ....så gårdagen var en bakisdag....fy f..n ....tänkte att det här är inte min grej men fort kan ju det ändras....idag var en bättre dag men kände fortfarande av fredagen men men så är det när spriten går in och vettet ut...kan som inte skylla på ngn annan :( .....idag har jag i allafall promenerat runt berget och cyklat ut till frösön och tillbaka...känns bra att ha gjort ngt men så mycket mer än det har det inte varit :)....nu väntar jag bara på att det ska vara onsdag så att jag får åka hem för att sedan åka till Kiruna och hälsa på min vän Vicky...ska bli kul...lite dryg resa men det är det värt :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Aj då, jobbigt med bakisdagar! Men vaddå cykla till frösön, bor du inte där??? :)

jenny sa...

jo...sant...bakis hade nog inte släppt...men jag menade att jag cyklade från jobbet till lungvik och tillbaka på frösön...bakisångerna du vet :)