söndag 31 maj 2009

Snart hemma!

Sitter på bussen hem efter en bra helg i Åsele....var fest igår och det var kanonkul....var hemma 02.30 och då var jag jätte nöjd...Jens ringde och väckte mig 11.40....rekord tror jag....brukar inte sova så långe och speciellt inte om jag har druckit :) men har mått kanon idag...promenerade och mötte pappa och min farbror och vi gick runt på graven och tittade och se hur inristningen på farmors och farfars sten blev och det såg bra ut....vi hade en trevlig stund...sedan promenerade jag och köpte blommor till mamma och sedan hem för att sedan hjälpa mamma att fixa mat som vi tog med ut på flotten...superlyxigt....så härligt att ligga och sola och njuta av ljudet av vatten :) ....känner mig priviligerad över att ha en sådan möjlighet....det är verkligen mysigt att vara hemma hos mamma och tillgång till sådant trevligt :)

Imorgon bitti blir det träning med PT:n ...känns som att det är längesedan och det är ju 1½ vecka sedan så det ska bli kul att få ta ut sig ordentligt :) ...i övrigt får man se vad som händer imorgon!!

Inga kommentarer: