tisdag 9 december 2008

Det gjorde mig glad!!

Jag hade en svacka igår....var ganska kritisk mot mig själv....och det är väl bra till en viss gräns men igår så var jag så hård mot mig själv att jag inte kunde slappna av och somna förrän väldigt sent...den var över 01.00 och alarmet går igång 05.10 så det var inte så mycket sömn och jag kunde inte somna om när klockan väl ringt :( .....så jag hade inte bästa starten på dagen :) men så kom jag till jobbet och jag har verkligen fantastiska kollegor....snälla....många har väldigt fint och säga vilket jag tackar för och jag behövde höra det med tanke på gårdagens svacka :) plus att det fanns ngn där ute som tycker att jag är en god vän....gjorde mig jätte glad!!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du mår bättre nu då:) Sköt om dig!!
Kram S!

Anonym sa...

Var inte så hård mot dig själv, du duger precis som du är!

Pia sa...

Käraste Kusin
Du vet väl om att du är värdefull att du är älskad här och nu....
http://www.youtube.com/watch?v=By2RLLHunPw
Ta en Alvedon till natten så att du kan få sova.