fredag 19 december 2008

Julmingel!!

Har haft julmingel på jobbet ikväll och det var kanon trevligt :).....har fått prata med många och dom som kanske gav mest jobb messigt var samtalen med en del chefer...och som många vet så är jag ärlig i det jag säger, skulle aldrig säga ngt för att var snäll eller inställsam....det är som inte min grej på gått och ont...och det gällde även i samtal med chefterna.....men det var givande och bra...jag har väl inte så mycket att säga för min egen del men mycket vad andra tycker som dom inte vågar säga...så jag är nöjd...sedan dansade jag en del vilket var kul...är rätt länge sedan...känns som att sista gången var hemma i vardagsrummet :)....fick även höra många trevliga saker...känns ändå som att jag uppfattas som en god arbetskamrat och det känns alltid kul att höra ;)

Inga kommentarer: