söndag 28 december 2008

Nöjd med dagen!!

Har varit en jätte trevlig dag :) jag och mamma åkte iväg till mammas hemtrakter för att hälsa på så vi åkte först till min favoritmoster Ann-Gerd med man och min kusin Pia och hennes son Felix...var jättekul...vi ses inte så ofta så därför blir det extra trevligt när vi ses...vi pratade mycket prylsnack som vi alla tycker om :) och så var jag, Pia och Felix ut och åkte tefat...var kul :) sedan åkte vi över till min moster Margareta med familj och önskade dem en god fortsättning och trevlig helg ...på hemvägen åkte vi och tände ljus på min mormor och morfars grav men även på min moster Ingers grav och en farbror till mamma fick en ljus hälsning :)....är fridfullt att vara på kyrkogården, det är ett lugn där....kvällen har varit lugn men förkyld...nyser som en tok...jag hoppades att det skulle minska men det verkar öka, få se vart det slutar...har ju nyss varit sjuk så det känns som att jag kan den biten behöver inte en vända till ;)

Inga kommentarer: