onsdag 17 december 2008

Malmö!!

Har varit i Malmö i två dagar och jag måste säga till min förvåning att jag gillar staden....mycket affärer för den köpsugne :) var in på zara...finns ju inte på så många ställen...och där köpte jag två tröjor...gillar verkligen deras koncept....i övrigt har dagen varit lång...hade förhandling i länsrätt idag och jag är väl inte allt för nöjd över min insats men det får duga...tror inte att vi står och faller med den...eftersom det inte vara några nya invändningar...sedan var jag och Johan och åt på ett trevligt ställe och sedan har vi bara knatat runt och tittat...har köpt en julklapp till Benjamin....känns bra...så nu ska jag bara köpa ngn till så är jag färdig :) .....imorgon blir en lång dag...ska försöka vara på jobbet vid 06:15....normal arbetstid alltså, för att hinna med det som ska göras innan julledigheten på fredag.... för på em har vi mingelparty, med mat och dryck, på jobbet ....ska bli kul...kommer nog inte att behövas så mycket alkohol för att få lite snurr i knoppen med tanke på att jag fick snurr i knoppen idag när jag flög......

Inga kommentarer: