söndag 28 december 2008

Blandade händelser :)

Igår var en lugn dag trots att jag och mamma åkte till Ö-vik för att julhandla eller rättare sagt titta....vi gjorde det vi hade tänkt....jag skulle titta på en telefon vilket jag gjorde och jag har bestämt mig för att köpa den trots att den kostar mycket men det blir julklappen till mig själv och jag är ingen som handlar mycket så den är jag värd men jag ska beställa den på nätet så jag väntar tills jag kommer hem...men den som väntar på ngt gott väntar alldrig för länge :) ....mamma beställde en ny skinnkappa så hon fick sin present :)....var hemma ganska tidigt och sedan så tog vi det bara lugnt :)....idag söndag så ska vi åka till mina mostrar och hälsa på ....några av mina kusiner är hemma så det ska bli trevligt :)...när vi kommer hem så ska jag lägga mig på mammas nyinköpta spikmatta :)

Inga kommentarer: