tisdag 16 december 2008

Utmattad!!

Skulle verkligen behöva jobba ikväll eller rättare sagt nu men jag är helt utmattad....somnade kanske 24.00 och vaknade 05.20 så det blev inte så många timmars sömn....under frukosten så trodde jag att huset skulle rasa ner....fönstren skakade ngt grymt....en skalv...ganska stort vad jag kan förstå....sedan var det att ta sig till centralstationen för att ta tåget till Köpenhamn och väl framme...försöka hitta en taxi....vilket gick bra. Sedan diskussioner fram till 12.00, sedan var det genomgång till 13.00 och lunch, vi fick äta ståendes ute i lobbyn....annorlunda....men maten var god :)....sedan ta sig tillbaka till Malmö med en mellanlandning på ett köpcentra men det var så dyrt....med tanke på den svaga kronan så jag vändet i dörren....tillbaka på hotellet försökte jag få igång jobbdatorn men utan resultat och sedan provade jag få igång min dator....funkade inte heller...ngt fel med Internet :) ...så jag gick ut för att hitta mig ngt att äta och sedan gå en promenad för att hitta länsrätten...det var lätt...trots att jag endast tittat en gång på kartan ...för ngn vecka sedan...helt otroligt vilket lokalsinne jag har ;)....promenerade lite runt lite i Malmö....är verkligen fint här...skulle kunna trivas här...lite långt hem men det skulle kanske funka...så tillbaka nu på rummet efter mat och promenad...så är det jobb på schemat men jag är verkligen inte upplagd för det...hjärnan är som förlamad så har bestämt mig för att bada....vattnet är upptappat så det är bara att lägga sig ner och njuta...tror att jag kanske ska ta en öl ur kylskåpet :) .....skulle jag inte orka jobba efter badet så får jag kliva upp tidigt och jobba imorgonbitti istället men det löser sig nog till det bästa....jag får i alla fall önska mig det :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som du haft en händelserik dag, men skalv och allt.. kanske inte så roligt då. Hoppas du kunde varva ner i badet. Och att du får somna tidigare ikväll..

Natti natti!