lördag 13 december 2008

Återupplevelse av Miami :)

Jag har för första gången sedan jag börja skriva på bloggen läst igenom den eller läst det jag skrev under mina veckor i Miami .....jag sitter nu med ett leende på läpparna och med gråt i halsen....jag har verkligen fått uppleva något jag inte trodde var möjligt och jag är så glad och tacksam för det....jag kan inte fatta att jag vågade åka själv till USA....inte för att jag är rädd för att resa själv utan för att vara i ett land där man inte känner någon och då man inte kan ta sitt pick å pack och resa hem om man får hemlängtan men jag kände aldrig att jag ville åka hem....är så nöjd med resan....tycker dock att det är lite tråkigt att jag inte får prata mer engelska men både torsdag och fredag pratade jag engelska och det var så kul och jag kände direkt att jag började tänka engelska så jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att prata framöver :)....har i alla fall anmält mig till en engelska skrivkurs till vårterminen. Medan jag suttit och skrivet dessa rader har gråten försvunnit så nu känner jag mig bara tacksam och glad :)

Inga kommentarer: