lördag 20 december 2008

Julledig!!

Känns helt fantastiskt att vara ledig i 3 veckor men jag hoppas att jag inte fortsätter vara lika trött som fram till nu....handlade julklappar igår em/kväll och idag på förmiddagen och det gick bra förutom att jag var så slut på så jag fick verkligen kämpa med att inte bli irriterad på pappa bara för att jag var så trött och med allt folk osv....men nu är jag hemma i Åsele och det känns bra att inte behöva jobba eller shoppa ngt mer på ett tag för jag skulle verkligen inte orka det :) ...var så kul att träffa barnen.....båda jätte glada och ingen av dem var blyg...så ikväll har vi busat och lekt....och så har hela familjen provat att spela bowling på nintendo wii och nu spelar vi golf...kul :) ...man blir som barn på nytt ...fantastiskt roligt....men det roliga är nog att vi alla umgås :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Visst ska jag äta en bulle för dig.. och du, du gillar visst fika bara du tillåter dig till de. Har nog hört om era monsterfika på törners:)