torsdag 11 december 2008

Extra mamma!!

Jag måste verkligen se till att jag sover mer än 5 tim...i två nätter den här veckan har jag sovit 4 tim och sedan blir det inte mer än 6 timmar i övrigt....det kan aldrig vara bra men vad ska man göra när man inte kan sova :(....så nu ligger jag i soffan och är som en trasa, väntar på att tvättmaskinen ska vara färdig så att jag kanske kommer i säng och förhoppningsvis kan somna tidigt.....dagen i övrigt har varit rätt påfrestande...min extra mamma på jobbet jobbade sin sista dag idag...hon går nämligen i pension...känns jätte tråkigt och anspänningen har varit stor...men jag hoppas att hon får en skön och härlig ledighet :) men hon kommer absolut att vara saknad....brukar gå in och stryka henne på ryggen varje dag och fråga hur hon mår....ja ibland är jag vänskaplig ;)

Inga kommentarer: