söndag 7 september 2008

Det gör mig glad!!

Tänkte att jag skulle passa på att säga hur roligt det är när jag får läsa alla era kommentarer....det gör mig glad att se att det är några som läser....jag hoppas att det är fler som läser och följer mig på resan men utan att visa er och kommentera :)...det spelar ingen roll vilket....ville bara säga att det gör mig glad att det är några som följer med mig på min resa :) ...klockan är snart fem och det är inte så länge till mat och snart väntar en ny skolvecka...har hämtat mitt schema för veckan och jag är en aningen besviken....de har bytt bort den ena av mina lärare...den jag har mest och tycker är helt fantstisk....så jag ska höra efter varför vi fått en annan lärare och om det är bestående och isåfall kanske jag byter till en lägre nivå för att få fortsätta att ha honom och byter jag till en lägre nivå så får jag mer grammatik vilket kan vara ok....men som sagt jag väntar tills jag får veta varför vi bytt lärare...i övrigt såg schemat bra ut....slutar till lunch måndag, onsdag och fredag och tisdag och torsdag har jag både för och em lektioner....så jag hoppas att någon av eftermiddagarna kommer att vara solig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå där... glöm de att gå ut!! Du har utegångsförbud så länge stormen är i farten:)

Pia sa...

STANNA ! ! !
Inte vara ute och sola. Den där Ike verkar vara våldsam, han vill du inte träffa.
Typiskt killar att vara som yrväder....hahahaha