lördag 27 september 2008

Väntar!

Sitter och väntar på att "the super shuttle" ska hämta upp mig...om 35 min....kan som inte förstå att jag ska åka men det är tydligen så....var ute på en promenad på morgonen bara för att få se havet och gå på stranden....var tillbaka vid 09.30 och frågade när jag behöve checka ut och då fick jag till svar...innan 10.00....oj oj oj vad jag fick bråttom men det löste sig...jag snabbpackade sakerna och sedan var jag ner med sängkläderna och hämtade min deposit och lämnade nyckeln....men eftersom jag hade så snäll rumskompis, kunde jag gå upp igen och packa om och duscha innan jag gick ner med alla saker :)....det är det sista inlägget jag gör på EF school eller som elverna säger här (känsliga läsare kan sluta här eller blunda)....Easy Fuck....så jag avslutar med att säga att KOMMER ATT SAKNA MIAMI BEACH!!!

Inga kommentarer: