tisdag 16 september 2008

Hopp!!

Så har första dagen på tredje veckan förlöpt och idag känns det bättre än det gjort under slutet av förra veckan och helgen....börjar känna att det finns hopp om att jag kanske kan lära mig och bli bättre i engelska....har känts ganska utsiktslöst men nu börjar jag sikta ljus och en blå himmel...vad har hänt kan man undra?? .....hade lektioner direkt från morgonen som vanligt och mellan två lektioner fick jag möjlighet att ringa en vän och det hjälpte....jag ringde för att höra hur det var med henne men det blev ett givande samtal, ett samtal som jag behövde höra :) och orden som jag fick till mig kändes så rätt så tårarna började rinna...annorlunda men en kanon känsla....sedan hade jag lektioner fram till 12.35 och en snabb lunch, därefter gick jag på en extra lektion som man egentligen inte får göra, för det har jag inte betalat för, men jag sa att jag kanske ville byta grupp och då går det bra :) .....eftermiddagen spenderade jag på stranden enbart med mina egna tankar och det var nog det jag behövde...tänkte över det som jag tidigare fått till mig och bara andades havsluft :)....kvällen tvättade jag och vi var ut och joggade längs stranden och jag tränade sedan på egen hand....helt fantastiskt att kunna vara ute träna....skulle verkligen kunna vänja mig vid det :)....än en gång väntar frukosten och idag längtar jag till den....behöver fylla på energi från träningen igår...

Inga kommentarer: