torsdag 11 september 2008

Något nytt?

Vad har hänt sedan förra inlägget?? Jag pratade men en vän, efter mitt kaosinlägg, och efter det så kändes det lite bättre och jag bestämde mig även för att vara lite för mig själv, ta det lugnt och andas lite :) så jag la mig ner och sov lite på em och sedan gick jag och åt lite middag....var inte alls gott men det är bara att gilla läget...man blir ju mätt i alla fall, mer än många andra blir....eftersom jag sov på em var jag helt groggie så jag bestämde mig för att springa lite på beachen för att rensa hjärnan...det fungerade för det kändes bättre....så på kvällen tog vi det bara lugnt...shoppade lite gott kubanskt kaffe och lite gott till, en chokladfylld "bulle"...hur gott som helst :)....sedan var det sängen.....har varit ute och joggat7promenerat på morgonen och sedan en härlig frukost och nu väntar lecture (föreläsare, varje torsdag i cafeterian)....

Inga kommentarer: